BASES KINÈTIC CONVOCATÒRIA DE CREACIÓ 2018- 2019

8b513-sandaru_kinetic_hor_fblanc

Dins la seva línia de suport a la creació i a les arts escèniques, el Centre Cívic Parc Sandaru convoca el Kinètic 2018-2019.

Podran presentar-s’hi totes aquelles companyies o persones creadores dins l’àmbit de les arts escèniques, que desenvolupin qualsevol disciplina amb voluntat de treball de qualitat, amb continuïtat, compromís i que compleixin les condicions i els terminis previstos en aquestes bases:

1- La recepció de propostes es durà a terme del 17 al 30 de setembre inclosos. No s’acceptaran propostes que arribin després d’aquesta data.

2- Ha de ser un projecte nou, inèdit, que es vulgui gestar i finalment exhibir.

3- Per la selecció de projectes es tindran en compte aquelles iniciatives que arrisquin en la producció, en la investigació artística i en la creació contemporània.

4- Per participar caldrà presentar un dossier que inclogui:

  • Proposta de treball:descripció del projecte i sinopsi, justificació, tècniques aplicades, tractament, fitxa artística i tècnica. Es valorarà que sigui una proposta de creació pròpia.
  • Calendari de treball:disponibilitat d’horaris, l’espai requerit i necessitats tècniques dels assaigs (a consensuar amb l’equip d’arts escèniques del centre cívic.)
  • Currículum de la companyia i dels integrants de la mateixa.
  • Necessitats tècniquesper a l’estrena.
  • Materials de creacions anteriors, com a material de referència.
  • Omplir la fitxa d’inscripcióque trobareu a partir del 3 de setembre a les 9 del matí en aquesta mateixa pàgina.

5- Ens podeu fer arribar el dossier en format electrònic a: artsesceniques@ccparcsandaru.cat o en paper al

Centre Cívic Parc Sandaru
Att. Sala Sandaru, Arts Escèniques
C/ Buenaventura Muñoz 21
08018 Barcelona

6- El centre cívic ofereix:

  • Suport personalitzaten funció a les necessitats de cada companyia.
  • La utilització de sales d’assaig entre 4 i 6 mesos(d’octubre a maig), en funció de les necessitats de la companyia i la disponibilitat del centre cívic.
  • Una beca de 600€per donar suport a la producció de l’espectacle.
  • L’ús d’un espai d’emmagatzematge per l’atrezzo de l’espectacle, durant els mesos d’assaig i fins el dia de l’estrena.
  • Jornada de treball conjunta entre les companyies seleccionades, l’Aina Tur i la Sílvia Artigas(responsable de programació i comunicació de la Sala Beckett, respectivament).
  • Acompanyament tècnic durant el muntatge de l’espectacle i la funció.
  • Difusió de l’espectacle, plataformes 2.0.
  • Invitació a diferents programadors del sector.
  • Estrena de l’espectacle a la Sala Sandaru, un divendres dels mesos compresos entre gener i maig a les 20.30h. Sala amb capacitat per a 180 persones, escenari tipus rosco de 7m d’ample per 5m de fondària i 40cm d’alçada, 2 vestuaris, i equip d’il·luminació i so. Raiders tècnics de la sala aquí.
  • Taquillatge íntegre aconseguit el dia de l’estrena.
  • Col·loqui post-funció dinamitzat per alumnes d’últim curs del Planter d’Eòlia.

 7- Un cop rebudes les propostes i feta la selecció, es concertarà una entrevista amb les companyies. Per ordre de selecció es pactarà el calendari de treball amb cada una d’elles, i es farà la signatura d’acords i compromisos entre els sol·licitants i el centre.

8- Les companyies seran degudament informades per correu electrònic abans del 16 d’octubre.

9- Qualsevol qüestió no prevista en aquestes bases serà resolta per l’organització, la qual es reserva el dret de modificar-les sense que això representi cap compromís amb els grups participants. Aquests seran degudament informats dels canvis.

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s